- -10%
- -10%
Brzda HOPE Tech 4 V4 | opletená hadička | černá-červená
- -10%
- Doprava zdarma
- -10%
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
Velice populární kotouč HOPE Floating jak mezi jezdci zaměřenými na výkon, tak mezi těmi, kteří hledají něco trochu jiného. Široká brzdná plocha, díky které je lépe kompatibilní s brzdami i jiných firem jako např. MAGURA a jiné. Vnější prstenec - brzdná plocha je spojena nýty k hliníkovému středovému unašeči. Jedná se o semi-plovoucí kotouč, který dovoluje axiální pohyb vnějšího prstence - brzdné polochy kotouče. Tato plovoucí konstrukce se lépe vypořádává se změnami teploty na vnějším prstenci, při zahřátí dochází k jeho zvětšení, a snižuje tak možnost ohnutí kotouče při vysokém zatížení.
Velice populární kotouč HOPE Floating jak mezi jezdci zaměřenými na výkon, tak mezi těmi, kteří hledají něco trochu jiného. Široká brzdná plocha, díky které je lépe kompatibilní s brzdami i jiných firem jako např. MAGURA a jiné. Vnější prstenec - brzdná plocha je spojena nýty k hliníkovému středovému unašeči. Jedná se o semi-plovoucí kotouč, který dovoluje axiální pohyb vnějšího prstence - brzdné polochy kotouče. Tato plovoucí konstrukce se lépe vypořádává se změnami teploty na vnějším prstenci, při zahřátí dochází k jeho zvětšení, a snižuje tak možnost ohnutí kotouče při vysokém zatížení.
Všechny níže uvedené hmotnosti jsou bez 6 ocelových šroubů pro uchycení na náboji, které jsou součástí balení s kotoučem. Těchto 6 šroubů váží navíc dalších 15g.
Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 5Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!
Hlavy nýtů jsou umístěny 1mm nad vnějším povrchem brzdového kotouče, což (na hlavách nýtů) způsobuje, že je disk silnější / tlustší. Každý nýt má průměr 16mm a jejich střed je 26,50 mm pod horním okrajem kotouče. Před instalací se ujistěte, že máte dostatečný prostor pro použití tohoto kotouče, věnujte pozornost případnému zásahu při pohybu kotouče do uchycení třmenu, rámu atd.
Vnější prstenec kotouče je spojen s vnitřním unašečem pomocí nýtů a pružinové podložky, aby se zabránilo hluku. Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!
Toto chování brzdového kotouče (rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.
Kotouč HOPE Floating není kompatibilní s třmeny HOPE V2, nebo TRIAL ZONE!