• -13%
  • -13%
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Diagram porovnání kotoučů MAGURA MDR-P, MDR-C, STORM HC a STORM SL.2
Srovnávací tabulka brzdových destiček MAGURA
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit
Diagram porovnání kotoučů MAGURA MDR-P, MDR-C, STORM HC a STORM SL.2
Srovnávací tabulka brzdových destiček MAGURA

Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit

2702028
MAGURA
4055184026120

MAGURA MT eSTOP Optimized kit je speciální sada kotouče a destiček MAGURA sestavený speciálně pro použití na elektrokola resp. e-bike kola. Kombinace díky které docílíte ideálního poměru brzdného výkonu a délky životnosti. Díky dalšímu spojovacímu prvku resp. vnitřnímu hliníkovému unašeči bylo dosaženo snížení vibrací a také zvýšení pevnosti celého kotouče a lepšího odvodu tepla. Destičky 8.S SPORT zase zaručují skvělou délku životnosti i při dlouhodobém brzdění pod větším zatížením jako práce u elektrokol či MTB enduro kol apod. a srovnatelný výkon za mokra i za sucha.

1 462 Kč
1 680 Kč
včetně DPH
Průměr kotouče: 203mm
  • 180mm
  • 203mm
  • 220mm
Produkt je dostupný v jiných variantách

Je nám líto, ale tento produkt není aktuálně dostupný!

Kotouč

  • brzdový kotouč MAGURA MDR-P pro kotoučové brzdy MAGURA MT
  • díky semi-plovoucí konstrukci kotouče MAGURA MDR-P bylo dosaženo lepší teplotní únosnosti a delší životnosti
  • sníženo opotřebení destiček o 15% oproti klasickému "jedno-dílnému" kotouči
  • tento kotouč oproti klasickým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 15%
  • tento kotouč je vhodný nejenom pro jakékoliv MTB kolo či městské kolo ale také pro jakékoliv elektrokolo
  • kompaktibilní s jakoukoliv kotoučovou brzdou MAGURA MT

Destičky

  • určeno pro brzdy MAGURA MT5 / MT5 PRO / MT TRAIL SPORT (přední) / MT TRAIL SL (přední) / MT TRAIL CARBON / MT7 / MT7 PRO / CMe5 / MT5e / MT5 eSTOP / CT5
  • pro ty kteří hledají dobrý a plynulý brzdný výkon se srovnatelným výkonem za mokra i za sucha
  • destičky jsou díky své dlouhodobé výdrži skvělé pro elektrokola a kotouče Magura MDR-P, MDR-C popř. STORM HC
  • výkonnostní tabulka brzdových destiček MAGURA (zelená) viz. fotografie
  • dodáváno včetně upevňovacích šroubů do 4-pístového třmenu brzdy (2ks)

Obsah balení

  • 1x brzdový kotouč MAGURA MDR-P
  • 6x T25 šroub pro uchycení na náboji
  • návod pro instalaci kotouče

Technické parametry

  • dostupné průměry = 180mm, 203mm, 220mm
  • výchozí šířka kotouče = 2mm
  • minimální šířka kotouče = 1,8mm
  • uchycení kotouče na náboji = 6-šroubů (IS)

Váhy kotoučů

Jedná se o váhy kotoučů bez destiček!

  • 180mm - 190g
  • 203mm - 216g
  • 220mm - 241g

Poznámka

Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 4,5Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!

U kotouče MAGURA MDR-P nikdy nepoužívejte center lock redukce / adaptéry, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče, což by mohlo způsobit zranění!<

Upozornění

Vnější prstenec kotouče je spojen s vnitřním unašečem pomocí nýtů a pružinové podložky, aby se zabránilo hluku. Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!

Toto chování brzdového kotouče (axiální - rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.

2702028
0 ks

Informační list

Destičky pro třmen
MAGURA MT5
MAGURA MT7
MAGURA MT TRAIL (přední)
Směs destiček
Organická
Uchycení kotouče
6-šroubů (IS)
Průměr kotouče
180mm
203mm
220mm
Model destiček
8.S Sport
Model kotouče
MAGURA MDR-P
Tloušťka kotouče
2,0mm
Typ kotouče
Semi-plovoucí
Barva kotouče
Černá

Specifická reference

ean13
4055184026120
mpn
2702028

Brzdový kotouč MAGURA MDR-P + destičky 8.S SPORT | MT eSTOP Optimized Kit

1 680 Kč 1 462 Kč
Vybrat variantu
  • Průměr kotouče: 180mm 1 462 Kč 1 680 Kč Vyprodáno -13%
  • Průměr kotouče: 203mm 1 462 Kč 1 680 Kč Vyprodáno -13%
  • Průměr kotouče: 220mm 1 462 Kč 1 680 Kč -13%