- -13%
- -13%
- -13%
- -13%
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
MAGURA MT eSTOP Optimized kit je speciální sada kotouče a destiček MAGURA sestavený speciálně pro použití na elektrokola resp. e-bike kola. Kombinace díky které docílíte ideálního poměru brzdného výkonu a délky životnosti. Díky dalšímu spojovacímu prvku resp. vnitřnímu hliníkovému unašeči bylo dosaženo snížení vibrací a také zvýšení pevnosti celého kotouče a lepšího odvodu tepla. Destičky 8.S SPORT zase zaručují skvělou délku životnosti i při dlouhodobém brzdění pod větším zatížením jako práce u elektrokol či MTB enduro kol apod. a srovnatelný výkon za mokra i za sucha.
Jedná se o váhy kotoučů bez destiček!
Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 4,5Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!
U kotouče MAGURA MDR-P nikdy nepoužívejte center lock redukce / adaptéry, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče, což by mohlo způsobit zranění!<
Vnější prstenec kotouče je spojen s vnitřním unašečem pomocí nýtů a pružinové podložky, aby se zabránilo hluku. Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!
Toto chování brzdového kotouče (axiální - rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.