- -15%
- -15%
















Doručení zdarma pro všechny objednávky od 5000,-Kč.
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
MAGURA MT eSTOP Optimized kit je speciální sada kotouče a destiček MAGURA sestavený speciálně pro použití na elektrokola resp. e-bike kola. Kombinace díky které docílíte ideálního poměru brzdného výkonu a délky životnosti. Díky dalšímu spojovacímu prvku resp. vnitřnímu hliníkovému unašeči bylo dosaženo snížení vibrací a také zvýšení pevnosti celého kotouče a lepšího odvodu tepla. Destičky 8.S SPORT zase zaručují skvělou délku životnosti i při dlouhodobém brzdění pod větším zatížením jako práce u elektrokol či MTB enduro kol apod. a srovnatelný výkon za mokra i za sucha.
Jedná se o váhy kotoučů bez destiček!
Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 4,5Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!
U kotouče MAGURA MDR-P nikdy nepoužívejte center lock redukce / adaptéry, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče, což by mohlo způsobit zranění!<
Vnější prstenec kotouče je spojen s vnitřním unašečem pomocí nýtů a pružinové podložky, aby se zabránilo hluku. Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!
Toto chování brzdového kotouče (axiální - rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat