- -20%
- -20%
Zákaznický servis
Doručení:
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
Platby:
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Pravidla pro vracení zboží:
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
-
MAGURA
-
HOPE
-
HAYES
NOVÉ
-
MAGURA
-
HOPE
-
HAYES NOVÉ
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P, 6-šroubů
Semi-plovoucí kotouč MAGURA MDR-P s ocelovou brzdnou plochou a hliníkovým vnitřním unašečem je určený pro ty nejnáročnější aplikace jako enduro, sjezdová a elektrokola. Brzdový kotouč MAGURA MDR-P nabízíme v průměrech 180mm, 203mm a 220mm. U kotouče MDR-P bylo sníženo opotřebení destiček a zvýšena modulace brzdného výkonu. Brzdový kotouč MAGURA MDR-P oproti klasickým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 10% až 20% (podle průměru). Semi-plovoucí kotouč dovoluje axiální pohyb (ve směru jízdy) brzdné plochy vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči. Tato plovoucí konstrukce lépe zvládá teplotní rozdíly na vnějším prstenci vůči středu kotouče. Při zahřátí dochází k zvětšení brzdné plochy, ale středová část tím není ovlivněna a nedochází ke kroucení kotouče.
Semi-plovoucí kotouč MAGURA MDR-P s ocelovou brzdnou plochou a hliníkovým vnitřním unašečem je určený pro ty nejnáročnější aplikace jako enduro, sjezdová a elektrokola. Brzdový kotouč MAGURA MDR-P nabízíme v průměrech 180mm, 203mm a 220mm. U kotouče MAGURA MDR-P bylo sníženo opotřebení destiček o 15% a zvýšena modulace brzdného výkonu. Díky hliníkovému prstenci byla zachována nízká váha kotouče. Brzdový kotouč MAGURA MDR-P oproti klasickým jednodílným brzdovým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 10% až 20% (podle průměru kotouče). Jedná se o semi-plovoucí kotouč, který dovoluje axiální pohyb (ve směru jízdy) brzdné plochy vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči. Tato konstrukce lépe zvládá teplotní rozdíly na vnějším prstenci vůči středu kotouče. Při zahřátí dochází k zvětšení brzdné plochy, ale středová část tím není ovlivněna a nedochází ke kroucení kotouče.
- u MAGURA MDR-P kotouče bylo sníženo opotřebení destiček o 15% !
- díky větší a plnější brzdné ploše byla zvýšena modulace brzdného výkonu
- díky hliníkovému prstenci však byla zachována nízká váha kotouče
- určeno pro montáž 6-ti šrouby
- kotouč je kompatibilní s kompletní řadou brzd MAGURA MT ale také MAGURA Gustav!
- POZOR! u MDR-P kotouče nepoužívejte Center Lock redukce!
- tento kotouč oproti klasickým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 10% až 20% (podle velikosti kotouče)
- kotouč je opatřen malým otvorem pro umístění magnetu pro snímač rychlosti pro elektrokola (magnet prodáváme samostatně)
- součástí balení je návod k použití a také šrouby pro uchycení k náboji
Obsah balení
- 1x brzdový kotouč MAGURA MDR-P (zvoleného průměru)
- 6x T25 šroub pro uchycení na náboji
- 1x návod na instalaci
Technické parametry
- dostupné průměry = 180mm, 203mm, 220mm
- výchozí šířka kotouče = 2mm
- minimální šířka kotouče = 1,8mm
- uchycení kotouče na náboji = 6-šroubů (IS)
Váha
Všechny níže uvedené hmotnosti jsou bez 6 ocelových šroubů pro uchycení na náboji, které jsou součástí balení s kotoučem. Těchto 6 šroubů váží navíc dalších 15g.
- 180mm - 190g
- 203mm - 216g
- 220mm - 241g
Poznámka
Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 4Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!
Upozornění
Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!
Toto chování brzdového kotouče (rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.
U kotoučů MAGURA MDR-P nepoužívejte Center Lock redukce. Utažením matice Center Lock redukce by mohlo dojití k poškození hliníkového unašeče!
Kompatibilita s brzdami MAGURA
- MAGURA GUSTAV PRO
- MAGURA MT CMe5
- MAGURA MT C4
- MAGURA MT C5
- MAGURA MT2
- MAGURA MT4
- MAGURA MT4 eSTOP
- MAGURA MT5
- MAGURA MT5e HIGO
- MAGURA MT5 eSTOP
- MAGURA MT5 PRO
- MAGURA MT5 Fabio Wibmer
- MAGURA MT6
- MAGURA MT7
- MAGURA MT7 PRO
- MAGURA MT7 HC3
- MAGURA MT7 Danny MacAskiil
- MAGURA MT7 Raceline
- MAGURA MT8
- MAGURA MT8 PRO
- MAGURA MT8 Raceline
- MAGURA MT8 SL
- MAGURA MT SPORT
- MAGURA MT TRAIL SPORT
- MAGURA MT Trail SL
Video - MT eSTOP
Informační list
- Uchycení kotouče
- 6-šroubů (IS)
- Průměr kotouče
- 180mm
203mm
220mm - Model kotouče
- MAGURA MDR-P
- Tloušťka kotouče
- 2,0mm
- Typ kotouče
- Semi-plovoucí
- Barva kotouče
- Černá
- Google Ads - Štítek 0 - Kategorie
- Kotouče - MDR-P
Specifická reference
- ean13
- 4055184025789
- mpn
- 2701937
Výrobce
MAGURA Bike Parts GmbH & Co. KG
Eckisstraße 6
D-72574 Bad Urach
Německo
email: info@magura.de
web: https://www.magura.com
Servisní centrum pro EU
Gustav Magentwirth GmbH & Co. KG
Stuttgarter Straße 48
72574 Bad Urach
Německo
email: info@magura.de
web: https://www.magura.com
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Objímky MAGURA MT+HS, Shiftmix 3, řazení SRAM Matchmaker®, černé, levá+pravá
- -10%
- -10%
Brzdové destičky MAGURA 9.P Performance, MT5, MT7, MT TRAIL, CT5, CMe5
- -15%
- -15%
Sada brzd MAGURA MT7 PRO | přední + zadní
- -30%
- Balení
- Doprava zdarma
- -30%