- -150 Kč
- - 150 Kč
Zákaznický servis
Doručení:
Doručení zdarma pro všechny objednávky od 5000,-Kč.
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
Platby:
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Pravidla pro vracení zboží:
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
-
Příslušenství
-
Destičky & špalky
-
Náhradní díly
-
Údržba
Brzdový kotouč MAGURA MDR-P
Skvělý kotouč MAGURA MDR-P je určený pro ty nejnáročnější aplikace jako enduro, sjezdová a elektrokola. Zvýšená brzdná plocha vnějšího prstence a hliníkový vnitřní prstenec, který lépe odvádí teplo. Díky větší ploše bylo o 15% sníženo opotřebení destiček a je také zvýšena modulace brzdného výkonu. Díky hliníkovému prstenci však byla zachována nízká váha kotouče. Tento kotouč oproti klasickým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 10% až 20% (podle velikosti kotouče). Jedná se o semi-plovoucí kotouč, který dovoluje axiální pohyb vnějšího prstence - brzdné polochy kotouče. Tato plovoucí konstrukce se lépe vypořádává se změnami teploty na vnějším prstenci, při zahřátí dochází k jeho zvětšení, a snižuje tak možnost ohnutí kotouče při vysokém zatížení.
- u MAGURA MDR-P kotouče bylo sníženo opotřebení destiček o 15% !
- díky větší a plnější brzdné ploše byla zvýšena modulace brzdného výkonu
- díky hliníkovému prstenci však byla zachována nízká váha kotouče
- určeno pro montáž 6-ti šrouby
- kotouč je kompaktibilní s celou řadou brzd MAGURA MT!
- POZOR! u MDR-P kotouče nepoužívejte Center Lock redukce!
- tento kotouč oproti klasickým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 10% až 20% (podle velikosti kotouče)
- součástí balení je návod k použití a také šrouby pro uchycení k náboji
Obsah balení
- 1x brzdový kotouč MAGURA MDR-P
- 6x T25 šroub pro uchycení na náboji
- návod na instalaci
Technické parametry
- dostupné průměry = 180mm, 203mm, 220mm
- výchozí šířka kotouče = 2mm
- minimální šířka kotouče = 1,8mm
- uchycení kotouče na náboji = 6-šroubů (IS)
Váhy
Všechny níže uvedené hmotnosti jsou bez 6 ocelových šroubů pro uchycení na náboji, které jsou součástí balení s kotoučem. Těchto 6 šroubů váží navíc dalších 15g.
- 180mm - 190g
- 203mm - 216g
- 220mm - 241g
Poznámka
Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 4Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!
Upozornění
Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!
Toto chování brzdového kotouče (rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.
U kotoučů MAGURA MDR-P nepoužívejte Center Lock redukce. Utažením matice Center Lock redukce by mohlo dojití k poškození hliníkového unašeče!
Video - MT eSTOP
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat