- Výprodej!
- -20%
- -20%
Zákaznický servis
Doručení:
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
Platby:
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Pravidla pro vracení zboží:
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
- MAGURA
- HOPE
- HAYES NOVÉ
- Kotouče
- Příslušenství
- Destičky & špalky
-
Náhradní díly
- Údržba
-
MAGURA
-
Příslušenství
-
Destičky & špalky
-
Náhradní díly
-
Údržba
Brzdová páka Magura MT5 | hliníková páka | 2-prstá
Náhradní brzdová páka pro brzdu Magura MT5 model s hliníkovou delší 2-prstou brzdovou páčkou. Jedná se o brzdovou páku pro vstupní model do rodiny č-pístových brzd Magura MT. Páka je vytvořena kompletně z unikátního materiálu Carbotecture®. Koncová páčka je však hliníkoví. Páka je flip-flop a lze ji tedy použít na levou či pravou ruku. Dodáváno včetně převlečné matice a olivky pro uchycení hadičky.
- náhradní brzdová páka je tvořena ze speciálního materiálu "Carbotecture®" materiálu který vyvíjí již několik let Magura pro své brzdy typu MT
- ergonomická delší 2-prstá brzdová páčka s velice příjemným úchopem dodává veliké množství síly
- snadno odnímatelná páka z řidítek bez nutnosti sundavání gripů apod.
- precizně zpracovaný a testovaný hydraulický systém, perfektní chod za použití minerálního oleje Magura Royal Blood
- páka je určena pro 4-pístový brzdový třmen Magura MT
- jednoduché nastavení vzdálenosti páky od řidítek pomocí inbusového klíče
- odvzdušnění je rychlé a jednoduché díky EBT technologii (Easy Bleed Technology)
- váha: 86g
Důležité informace:
Pro správnou instalaci brzdové páky je nutné nejdříve správně směrovat šipky které jsou vyražené na Magura MT objímce řidítek (šipky směrem nahoru). Nejdříve je nutné dotáhnout vrchní šroub upínací objímky tak, aby zde nebyla žádná mezera mezi pákou a objímkou, poté je možné dotáhnout spodní šroub objímky. Normálně by u spodního šroubu měla být 2-3mm mezera mezi objímkou a pákou. Nepřetahujte šrouby více jak momentem 3Nm. Přetažení šroubů nebo nesprávné dotažení vrchního a spodního šroubu může způsobit prasknutí upínací objímky a na toto poškození se nevztahuje záruka!