- Výprodej!
- -28%
- -28%
- Výprodej!
- -28%
- -28%
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
Kotoučové hydraulické brzdy Magura MT TRAIL SPORT kombinují brzdnou sílu brzdy Magura MT5 a modulaci brzdy MT8. Jedná se o kombinaci 4-pístové brzdy na přední kolo a 2-pístové brzdy na kolo zadní. Nákupem tohoto setu tak získáte kompletní sadu brzd pro Vaše kolo za skvělo cenu. Brzdiče jsou vyrobeny z jednoho kusu hliníku! Páky Magura MT TRAIL SPORT jsou flip-flop a lze ji tedy použít na levou či pravou ruku.
Tento set brzd Magura MT TRIAL SPORT obsahuje:
Kotoučové hydraulické brzdy Magura MT TRAIL SPORT vycházejí v podstatě z modelů brzd Magura MT5 (4-píst) a MT8 (2-píst). Jedná se tedy o kombinaci 4-pístové brzdy na přední kolo a 2-pístové brzdy na kolo zadní. Nákupem tohoto setu tak získáte komplentí sadu brzd pro Vaše kolo za skvělo cenu!
Váha přední brzdy: 255g včetně plné délky hadičky, (bez kotouče a upevňovacích šroubků)
Váha zadní brzdy: 230g včetně plné délky hadičky, (bez kotouče a upevňovacích šroubků)
Brzdu doporučujeme kombinovat s brzdovými kotouči Magura STORM HC, které jsou dostupné ve verzích 160mm / 180mm / 203mm
Možné použití i kotoučů Magura MDR-C ve velikosti 180 mm / 203 mm nebo MDR-P ve velikosti 203 mm / 220 mm
Brzdu je možné kombinovat s úchyty řadících páček SRAM i SHIMANO (je nutné zakoupit přímo Magura Shift mix)
Pro správnou instalaci brzdové páky pozorně čtěte manuál dodávaný ke každé brzdě! Pro správnou instalaci brzdové páky je nutné nejdříve správně směrovat šipky které jsou vyražené na Magura MT objímce řidítek (šipky směrem nahoru). Nejdříve je nutné dotáhnout vrchní šroub upínací objímky tak, aby zde nebyla žádná mezera mezi pákou a objímkou, poté je možné dotáhnout spodní šroub objímky. Normálně by u spodního šroubu měla být 2-3mm mezera mezi objímkou a pákou. Nepřetahujte šrouby více jak momentem 3Nm. Přetažení šroubů nebo nesprávné dotažení vrchního a spodního šroubu může způsobit prasknutí upínací objímky a na toto poškození se nevztahuje záruka!