- -15%
- -15%
- -15%
- -15%
Nabízíme přepravu národní i mezinárodní. Pokud si nejste jistí s doručením, neváhejte nás kontaktovat.
U nás můžete platit:
- na dobírku
- předem převodem
- kartami Visa a MasterCard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- GoPay
Zakoupené a nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení.
Nákupní košík
Skvělý kotouč MAGURA MDR-P je určený pro ty nejnáročnější aplikace jako enduro, sjezdová a elektrokola. Zvýšená brzdná plocha vnějšího prstence a hliníkový vnitřní prstenec, který lépe odvádí teplo. Díky větší ploše bylo o 15% sníženo opotřebení destiček a je také zvýšena modulace brzdného výkonu. Díky hliníkovému prstenci však byla zachována nízká váha kotouče. Tento kotouč oproti klasickým kotoučům zvyšuje brzdný výkon o 10% až 20% (podle velikosti kotouče). Jedná se o semi-plovoucí kotouč, který dovoluje axiální pohyb vnějšího prstence - brzdné polochy kotouče. Tato plovoucí konstrukce se lépe vypořádává se změnami teploty na vnějším prstenci, při zahřátí dochází k jeho zvětšení, a snižuje tak možnost ohnutí kotouče při vysokém zatížení.
Všechny níže uvedené hmotnosti jsou bez 6 ocelových šroubů pro uchycení na náboji, které jsou součástí balení s kotoučem. Těchto 6 šroubů váží navíc dalších 15g.
Maximální utahovací moment šroubů pro uchycení na náboji dodávanými společně s kotoučem je 4Nm - nepřekračujte maximální utahovací moment, protože by mohlo dojít k poškození hliníkového unašeče a způsobit tak vážnému zranění!
Protože je kotouč semi-plovoucí, je mezi nýtem s podložkou stále malá vůle vůči ostatním dílům jako vnějším prstencem a vnitřním unašečem. Během používání brzdového kotouče a při jeho opotřebení je normální, že zaznamenáte určitou rotační vůli mezi vnějším prstencem a vnitřním unašečem či nýty! Tato rotační vůle by nicméně neměla být větší než 1mm, jinak bude nutné kotouč kvůli již vysokému opotřebení vyměnit!
Toto chování brzdového kotouče (rotační vůle) není závadou, ale výrobním prvkem, díky kterému je možný volnější pohyb vnějšího prstence vůči vnitřnímu hliníkovému unašeči a díky tomu je docíleno lepší odolnosti vůči teplotním změnám mezi vnější a vnitřní částí kotouče, což by jinak mohlo způsobit jeho ohnutí.
U kotoučů MAGURA MDR-P nepoužívejte Center Lock redukce. Utažením matice Center Lock redukce by mohlo dojití k poškození hliníkového unašeče!